8 augusti 2012

Wednesday

Nu planerar många inredare sin resa till Formex, vilket är en stor mötesplats för nordisk inredningsdesign. Cirka 850 utställare möter kring 25000 besökare från branschen och över 850 mediarepresentanter. Formex anordnas två gånger per år, i januari och augusti. Själv ska jag åka till Göteborg idag och kommer vara några dagar. Eftersom jag måste jobba ikapp en del timmar nästa vecka finns ingen möjlighet för mig att hinna åka till Stockholm, synd! Men i augusti månad krockar ofta händelser i kalendern och jag får se till att ta mig dit i januari istället.

De här bilderna har ni kanske redan sett hos Pella eller Emma. Bilderna kommer från hemnet och är tagna i en lägenhet som är till salu, belägen på söder i Stockholm. Eftersom bilderna är galet snygga och inspirerande tåls de att titta på flera gånger..

bw
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar