11 september 2012

Inspirerande paus från kackerlackor

Har flytt kackerlackorna i lägenheten och sitter nu på ett café istället. Här trivs jag bättre med en kaffe i handen och ett fungerande internet. Hade mina första lektioner igår och jag känner redan nu att jag kommer lära mig mycket intressant den här terminen! Innan dagens lektion tänkte jag få några uppgifter gjorda. Jag ska bland annat göra en timeline över Western Art samt börja samla inspiration till en busshållplats som jag ska designa. Har jag tur kommer den bli tillverkad på riktigt och placeras ut någonstans här i Hong Kong! Håll till godo med bloggandet, det är svårt att hinna med då schemat är fullspäckat och internet ur funktion. Har ni förresten några tips på inredningsbutiker här i Hong Kong så hojta!



Sources: stil inspirationhitta hemmyscandinavianhomelily, With thanks!

1 kommentar: