1 november 2012

Hello November

Jag hänger inte med! Datorns skrivbordsbild säger "Hello September". Pluggandet pågår sju dagar i veckan, ofta från tidig morgon till sen kväll. Otroligt roligt och lärorikt, men tufft! För att få en liten paus reste vi iväg över helgen. Fick lite extra solljus i nyllet. Förbereda presentationer kan man ju göra lika bra på stranden i Filippinerna.. Bloggandet ligger inte direkt högst upp på Maslows behovspyramid just nu, håll till godo! Den lilla lediga tid jag tar mig lägger jag helst inte på att knappa ytterligare på datorn. Det finns en hel del att se och uppleva här i Hong Kong..
Ett vettigt quote är därför allt jag bjussar på idag. Hade!


3 kommentarer:

  1. Kan bara instämma, stämmer verkligen. Ha en fin fin fredag.Med Värme Åsa

    SvaraRadera
  2. Å vad roligt att du han tycka till hos mig när du har så lite tid. Måste vara en häftig stad så njut. Tack för din fina kommentar, de är så lätt att bli hemma blind när de är man själv som ritar. Kram kram

    SvaraRadera
  3. A favourite! :) :)

    xoxo
    agnes / iiiinspired

    SvaraRadera