29 april 2013

CHANGES

Har lämnat Sydney och är nu tillbaka i Sverige. Väl här hemma har jag tagit mitt pick och pack - flyttat till Stockholm och börjat ett nytt jobb. Allt hände på bara några dagar och all förändring har gjort att bloggen inte hunnits med/ prioriterats. Kommer nog igång snart igen!

De här bilderna visades på flera bloggar förra veckan (läsandet tar jag mig i alla fall tid till på lunchraster och tunnelbana..). Verkligen förståeligt - ursnyggt! Har själv använt köksstolarna 
i ett tidigare inredningsförslag och jag gillar dem starkt - Family chairs från Design House Stockholm. Minns att jag även använt postern - Guide to the city of Bombay, Artilleriet
Sen gillar jag verkligen mattan, samt soffans bruna läder.


Source: Lovely Life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar